Regulamin świadczenia usług w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy ® (DCZS)
§ 1. Postanowienia ogólne i definicje
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych, zwane dalej: Usługą Podologiczną lub Usługami Podologicznymi, która jest świadczona w Centrum medyczno-podologicznym Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy ® mieszczącym się we Wrocławiu, przy ul. Skarbowców 115/5, które jest zwane dalej: Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy prowadzonym przez Łukasza Bilika prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Praktyka Podologii Łukasz Bilik, stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej ul. Skarbowców 115/5, 50-025 Wrocław
- Przed skorzystaniem z Usługi Podologicznej należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Skorzystanie z Usługi Podologicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w Wizycie podczas której wykonywana jest Usługa Podologiczna mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane Pacjentem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usługi Podologicznej na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przez rozpoczęciem Usługi Podologicznej.
§ 2. Rejestracja na Wizytę
- Usługi Podologiczne świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty- dalej zwane: Wizytą, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Pacjent może skorzystać z Usługi Podologicznej poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Wizyty w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy można umawiać poprzez telefoniczna rejestrację- dalej: Rejestracja od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.
- Pacjenci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy.
- Jeżeli okaże się, że grafik obowiązujący w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy jest w całości zapełniony, Pacjent może zostać wpisany na listę rezerwową co oznacza, że będzie mógł skorzystać z Usługi Podologicznej w sytuacji, w której Pacjent, który dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na Wizytę, odwoła Wizytę lub z innych przyczyn Wizyta zostanie anulowana.
- Podczas Rejestracji Pracownik Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy w celu oszacowania czasu trwania Usługi Podologicznej może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się Pacjent.
- Podczas Rejestracji Pracownik Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy poprosi o podanie następujących danych:imię i nazwisko;
- numer telefonu do kontaktu;
- adres e-mail;
- wiek Pacjenta;
- informację czy Usługa Podologiczna realizowana jest w formie bonu podarunkowego
- W określonych przypadkach Pacjent może zostać poproszony o nadesłanie na adres e-mailowy: kontakt@dczs.pl zdjęcia stopy lub jej części.
- Pomiędzy wykonaniem Usługi Podologicznej w miarę możliwości zapewniane są 10 minutowe przerwy konieczne do zdezynfekowania gabinetów.
- Na 24 godziny przed umówionym terminem Wizyty Pacjent otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o Wizycie wraz z prośbą o potwierdzenie Wizyty.
- W przypadku niepotwierdzenia Wizyty przez Pacjenta drogą telefoniczną lub za pośrednictwem wiadomości tekstowej SMS najpóźniej w dniu poprzedzającym Wizytę do godziny 18:00- Wizyta ta zostanie przez Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy automatycznie uznana za aktualną.
§ 3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty
- Na zarezerwowaną Wizytę Pacjent powinien stawić się w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy najpóźniej na 10 minut przez umówionym terminem Wizyty.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy i trwa dłużej niż 15 minut, Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy w miarę możliwości poinformuje Pacjentów zapisanych na Wizyty o przesunięciu terminu Wizyt.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zachowuje prawo do odmowy wykonania Usługi Podologicznej, jeżeli Pacjent spóźnia się na Wizytę co najmniej 15 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Pacjenta o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na Wizytę powiadomi Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy, które wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usługi Podologicznej z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.
- Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy do obciążenia Pacjenta kosztami niezrealizowanej Wizyty.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty. W takim wypadku Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zaproponuje nowy termin Wizyty.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonej Usłudze Podologicznej. Pacjent jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy.
- Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Pacjenci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do Pacjentów z powikłaniami powstałymi w trakcie prowadzonych w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy Usług Podologicznych lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji- przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
- Pacjent ma prawo odwołać lub przełożyć Wizytę najpóźniej na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą a w przypadku zabiegu chirurgicznego na 48 godzin przed planowaną Wizytą.
§ 4. Przebieg Wizyty
- Usługi Podologiczne wykonywane w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy wykonywane są przez specjalistów, posiadających doświadczenia zawodowe oraz umiejętności potrzebne do wykonania Usługi Podologicznej.
- Na pierwszej Wizycie Pacjent obowiązany jest do wypełnienia tzw. KARTY WYWIADU PODOLOGICZNEGO, na której podstawie zostanie przeprowadzony wywiad z Pacjentem.
- Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy przedstawi Pacjentowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi Podologicznej.
- Rodzaje Usług Podologicznych świadczonych przez Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy dostępne są na stronie internetowej Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy pod adresem: dczs.pl.
§ 5. Płatność
- Pacjent jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi Podologicznej. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług Podologicznych znajduje się na stronie internetowej Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy pod adresem: dczs.pl.
- W Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy udostępnia się następujące formy płatności:
- Gotówka
- Karta płatnicza
- Bon podarunkowy
- Zapłata za Usługi Podologiczne następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Pacjent obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi Podologicznej lub w przypadkach płatności za Usługę Podologiczną pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Pacjenta.
- W przypadku Pacjentów korzystających z bonów podarunkowych, po odbytej Wizycie Pacjent w momencie płatności Pacjent obowiązany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku, Usługi Podologiczne podlegają płatności gotówkowej lub za pośrednictwem karty płatniczej.
§ 6. Procedura reklamacyjna
- Pacjent po wykonanej Usłudze Podologicznej ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi Podologicznej- dalej: Reklamacja. Składając Reklamację Pacjent obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
- Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta złożona na piśmie na adres e-mailowy: kontakt@dczs.pl lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy. W miarę możliwości Pacjent do Reklamacji powinien dołączyć dokumentacje zdjęciową.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Pacjent zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
- W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Pacjentowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy lub zwrot kosztów wykonanej Usługi Podologicznej. Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyści Pacjentowi.
- W przypadku kwestionowania Usługi Podologicznej zaraz po jego wykonaniu, Pacjent nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę Podologiczną– w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Pacjenta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki- jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą Podologiczną lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Pacjenta.
§ 7. Odpowiedzialność
- Pacjenci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Pacjent zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Pacjenta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Podologiczne po stronie Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy nie odpowiada za niezadowolenie Pacjenta z efektu końcowego Usługi Podologicznej wynikającego z subiektywnych odczuć Pacjenta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Pacjent zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.
- Po wykonanej Usłudze Podologicznej Pacjentami może zostać wystawione zaświadczenie o odbytej Usłudze Podologicznej.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby przebywające na obszarze Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Na obszarze Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi Podologiczne zabrania się wprowadzania zwierząt.
- Na obszarze Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi Podologiczne należy stosować się do wytycznych personelu podczas trwania pandemii wirusa COVID19 do czasu ogłoszenia jej ustania przez WHO, w tym : obowiązkowy pomiar temperatury, wypełnienie ankiety epidemiologicznej, noszenie maski ochronnej. W razie braku wyrażenia zgody na powyższe, personel ma prawo odmówić wykonania usługi.
- Każdy Pacjent ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług Podologiczne powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia _____01.04.2020___________
- O zmianach niniejszego Regulaminu Pacjent będzie powiadamiany drogą e-mailową, na adres podany podczas Rejestracji.
_____________________________________________
Regulamin świadczenia usług w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy ® (DCZS)
§ 1. Postanowienia ogólne i definicje
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych, fizjoterapeutycznych, chirurgicznych, zwanych dalej łącznie: Usługami a z osobna Usługą Podologiczną, Usługą Fizjoterapeutyczną, Usługą Chirurgiczną- które są świadczone w Centrum medyczno-podologicznym Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy ® mieszczącym się we Wrocławiu, przy ul. Skarbowców 115/5, które jest zwane dalej: Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy prowadzonym przez Dominikę Bilik prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą PRAKTYKA PODOLOGII Dominika Bilik, stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej ul. Skarbowców nr 115/5, 53-025 Wrocław, NIP 6312523030, REGON 022072809..
- Przed skorzystaniem z Usług należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Skorzystanie z Usług jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w Wizycie podczas której wykonywane są Usługi mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane: Pacjentem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usług na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przez rozpoczęciem Usług.
§ 2. Rejestracja na Wizytę
- Usługi świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty- dalej zwana: Wizytą, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Pacjent może skorzystać z Usługi poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Wizyty w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy można umawiać poprzez telefoniczna rejestrację- dalej: Rejestracja od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.
- Pacjenci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy.
- Jeżeli okaże się, że grafik obowiązujący w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy jest w całości zapełniony, Pacjent może zostać wpisany na listę rezerwową co oznacza, że będzie mógł skorzystać z Usług w sytuacji, w której Pacjent, który dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na Wizytę, odwoła Wizytę lub z innych przyczyn Wizyta zostanie anulowana.
- Podczas Rejestracji Pracownik Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy w celu oszacowania czasu trwania Usługi może dokonać wstępnego wywiadu dotyczącego problemu z jakim zgłasza się Pacjent.
- Podczas Rejestracji Pracownik Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy poprosi o podanie następujących danych:
6.1. imię i nazwisko;
6.2. numer telefonu do kontaktu;
6.3. adres e-mail;
6.4. wiek Pacjenta;
6.5. informację czy Usługa realizowana jest w formie bonu podarunkowego
- W określonych przypadkach Pacjent może zostać poproszony o nadesłanie na adres e-mailowy: kontakt@dczs.pl zdjęcia stopy lub jej części.
- Pomiędzy wykonaniem Usług w miarę możliwości zapewniane są 10 minutowe przerwy konieczne do zdezynfekowania gabinetów.
- Na 24 godziny przed umówionym terminem Wizyty Pacjent otrzymuje wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o Wizycie wraz z prośbą o potwierdzenie Wizyty.
- W odniesieniu do Usług Chirurgicznych w celu potwierdzenia Wizyty Pracownik Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy w pierwszej kolejności podejmie próbę kontaktu telefonicznego z Pacjentem na tydzień przed umówioną Wizytą.
- W przypadku niepotwierdzenia Wizyty przez Pacjenta drogą telefoniczną lub za pośrednictwem wiadomości tekstowej SMS najpóźniej w dniu poprzedzającym Wizytę do godziny 18:00- Wizyta ta zostanie przez Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy automatycznie uznana za aktualną.
§ 3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty
- Na zarezerwowaną Wizytę Pacjent powinien stawić się w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy najpóźniej na 10 minut przez umówionym terminem Wizyty.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy i trwa dłużej niż 15 minut, Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy w miarę możliwości poinformuje Pacjentów zapisanych na Wizyty o przesunięciu terminu Wizyt.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zachowuje prawo do odmowy wykonania Usług, jeżeli Pacjent spóźnia się na Wizytę co najmniej 15 minut od terminu umówionej Wizyty, chyba że Pacjenta o okolicznościach skutkujących spóźnieniem na Wizytę powiadomi Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy, które wyrazi zgodę na późniejsze rozpoczęcie Usług z zastrzeżeniem, że w takim przypadku Wizyta może ulec skróceniu.
- Nieprzystąpienie do Wizyty przez Pacjenta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy do obciążenia Pacjenta kosztami niezrealizowanej Wizyty.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty. W takim wypadku Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zaproponuje nowy termin Wizyty.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonym Usługom. Pacjent jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy.
- Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Pacjenci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do Pacjentów z powikłaniami powstałymi w trakcie prowadzonych w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy Usług lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji- przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
- Pacjent ma prawo odwołać/przełożyć Wizytę najpóźniej na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą a w przypadku zabiegu chirurgicznego na 48 godzin przed planowaną Wizytą. Odwołanie wizyty po tym czasie uprawnia Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy do obciążenia Pacjenta kosztami wizyty.
§ 4. Przebieg Wizyty
- Usługi wykonywane w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy wykonywane są przez specjalistów, posiadających doświadczenia zawodowe oraz umiejętności potrzebne do wykonania Usług.
- Na pierwszej Wizycie Pacjent obowiązany jest do wypełnienia tzw. KARTY WYWIADU PODOLOGICZNEGO, na której podstawie zostanie przeprowadzony wywiad z Pacjentem.
- Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy przedstawi Pacjentowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi.
- Przed wykonaniem Usługi chirurgicznej Pacjent oprócz KARTY WYWIADU PODOLOGICZNEGO obligowany jest do wypełnienia WYWIADU CHIRURGICZNEGO.
- Wszystkie usługi świadczone przez Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy dostępne są na stronie internetowej Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy pod adresem: www.dczs.pl.
§ 5. Płatność
- Pacjent jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług znajduje się na stronie internetowej Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy pod adresem: www.dczs.pl.
- W Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy udostępnia się następujące formy płatności:
2.1. Gotówka
2.2. Karta płatnicza
2.2.2.3. Bon podarunkowy
- Zapłata za Usługi następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Pacjent obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi lub w przypadkach płatności za Usługę pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Pacjenta.
- W przypadku Rejestracji obejmującej Usługę Chirurgiczną, przed rozpoczęciem usługi od Pacjenta pobierana jest opłata w wysokości 50 % kosztów leczenia wynikających z dokonanej przez Pracownika Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy wstępnego kosztu usługi o którym mowa w §4 ust. 3 Regulaminu.
- W przypadku usługi wykonania wkładek indywidualnych Pacjent obowiązany jest do zapłaty kwoty 100,00 złotych w momencie zlecenia wykonania wkładek indywidualnych. Jeżeli podczas Wizyty okaże się, że usługa wykonania wkładek indywidualnych nie jest konieczna, wpłacona kwota 100,00 złotych zostanie zaliczona na poczet konsultacji fizjoterapeutycznej.
- W przypadku Pacjentów korzystających z bonów podarunkowych, po odbytej Wizycie Pacjent w momencie płatności Pacjent obowiązany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku, Usługi podlegają płatności gotówkowej lub za pośrednictwem karty płatniczej.
§ 6. Procedura reklamacyjna
- Pacjent po wykonanej Usłudze ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi – dalej: Reklamacja. Składając Reklamację Pacjent obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
- Reklamacja powinna zostać przez Pacjenta złożona na piśmie na adres e-mailowy: kontakt@dczs.pl lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy. W miarę możliwości Pacjent do Reklamacji powinien dołączyć dokumentacje zdjęciową.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Pacjent zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
- W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Pacjentowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy lub zwrot kosztów wykonanej Usługi. Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyści Pacjentowi.
- W przypadku kwestionowania Usługi zaraz po jego wykonaniu, Pacjent nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Pacjenta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki- jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Pacjenta.
§ 7. Odpowiedzialność
- Pacjenci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Pacjent zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Pacjenta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi po stronie Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy.
- Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy nie odpowiada za niezadowolenie Pacjenta z efektu końcowego Usługi wynikającego z subiektywnych odczuć Pacjenta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Pacjent zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.
- Po Usłudze Chirurgicznej może zostać wystawione zwolnienie lekarskie a w przypadku Pacjentów będących uczniami Pacjentowi może zostać wystawione po wykonanej Usłudze zaświadczenie o odbytym zabiegu.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby przebywające na obszarze Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Na obszarze Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi zabrania się wprowadzania zwierząt.
- Na obszarze Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi Podologiczne należy stosować się do wytycznych personelu podczas trwania pandemii wirusa COVID19 do czasu ogłoszenia jej ustania przez WHO, w tym : obowiązkowy pomiar temperatury, wypełnienie ankiety epidemiologicznej, noszenie maski ochronnej. W razie braku wyrażenia zgody na powyższe, personel ma prawo odmówić wykonania usługi.
- Każdy Pacjent ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2020 r.
- O zmianach niniejszego Regulaminu Pacjent będzie powiadamiany drogą e-mailową, na adres podany podczas Rejestracji.