6.1. imię i nazwisko;
6.2. numer telefonu do kontaktu;
6.3. adres e-mail;
6.4. wiek Pacjenta;
6.5. informację czy Usługa realizowana jest w formie bonu podarunkowego
2.1. Gotówka
2.2. Karta płatnicza
2.2.2.3. Bon podarunkowy
O zmianach niniejszego Regulaminu Pacjent będzie powiadamiany drogą e-mailową, na adres podany podczas Rejestracji. REGULAMIN PRZEDPŁAT W DCZS §1
1. Niniejsze Ogólne Zasady Świadczenia Usług przez Usługodawcę określają podstawowe
zasady świadczenia usług przez Usługodawcę, w ramach rezerwacji terminów wizyt.
2. Ilekroć, w niniejszych Ogólnych Zasadach Świadczenia Usług przez Usługodawcę,
pojęciom nie nadano odmiennego znaczenia, mają znaczenie poniższe:
a. Cennik – cennik usług oferowanych przez Usługodawcę, prowadzony w ramach
Serwisu www.wroclaw-podolog.pl
b. Ogólne Zasady Świadczenia Usług przez Usługodawcę – niniejszy dokument,
stanowiący wzorzec umowny, w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego, określający
zasady dokonywania rezerwacji terminy wizyty u Usługodawcyy oraz świadczenia
przez Usługodawcę usług.
c. Pacjent – użytkownik korzystający z usług oferowanych przez Usługodawcę.
d. Placówka – konkretna placówka (lokalizacja) Usługodawcy.
f. Usługodawca – podmiot świadczący usługi medyczne i podologiczne, oferujący Pacjentom
możliwość rezerwacji terminu wizyty w ramach Serwisu.
§2
1. W ramach niniejszego Serwisu możliwe jest dokonanie rezerwacji terminu wizyty u danego
lekarza lub dla danej usługi u podologa w
szczególności w celu zapewnienia Pacjentowi dostępności odpowiednich zasobów
Usługodawcy, w tym specjalistów, w zarezerwowanym przez niego terminie.
2. Lokalizacja Placówki, w której odbędzie się zarezerwowana przez Pacjenta wizyta, wynika z
danych zawartych w treści rezerwacji. Podmiotem, do którego należy Placówka jest:
Praktyka Podologii Dominika Bilik ul.Skarbowców 115/5, 53-025 Wrocław, tel.792381460, NIP 6312523030. To z tym podmiotem Pacjent zawiera umowę na świadczenie usługi w postaci
zarezerwowanej wizyty.
§3
1. Warunkiem skutecznej rezerwacji terminu wizyty może być konieczność uiszczenia przez
Pacjenta przedpłaty pełnej lub częściowej ceny zarezerwowanej wizyty, zgodnie z Cennikiem
udostępnionym przez Usługodawcę, niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji terminu.
2. Płatności można dokonać poprzez link do płatności wysyłany do Pacjenta od razu po dokonaniu rezerwacji przez system rezerwacji wizyt Versum.
3. Jeśli płatność nie zostanie dokonana i potwierdzona w terminie 24h,
nastąpi anulowanie dokonanej przez Pacjenta rezerwacji terminu wizyty.
4. Umowa pomiędzy Świadczeniodawcą i Pacjentem zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia
dokonanej płatności.
§4
1. Cennik usług Usługodawcy udostępniony jest w Serwisie. Cena za wizytę dotyczy
wyłącznie usługi podstawowej (wskazanej w procesie rezerwacji) i nie obejmuje w
szczególności wynagrodzenia za wykonanie usług dodatkowych, w tym wynagrodzenia z
tytułu przeprowadzenia dodatkowych badań lub czynności.
2. W Serwisie może być udostępniony również orientacyjny wykaz cen, wskazujący wyłącznie
dolną granicę ceny usługi – w takim przypadku zaleca się Pacjentom weryfikację cen
wskazanych w Serwisie przed dokonaniem rezerwacji terminu wizyty – dzwoniąc na numer
telefonu wskazany przez Usługodawcę – 792 381 460.
3. W przypadku braku wskazania cennika w Serwisie, wszelkie informacje o cenach za
świadczone usługi można uzyskać telefonicznie, dzwoniąc na numer telefonu wskazany przez
Usługodawcę.
§5
1. Pacjent może zmienić lub odwołać zarezerwowany termin wizyty bez podania przyczyny, nie
później niż na 24 godziny przed tym terminem. W przypadku odwołania Pacjentowi zwracana
jest kwota przedpłaty w terminie 14 dni od zgłoszenia.
2. Odwołanie wizyty w terminie późniejszym niż wskazany w pkt 1 §5 powyżej lub
niepojawienie się Pacjenta u Usługodawcy w zarezerwowanym i nieodwołanym przez
niego terminie wizyty, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconej kwoty, chyba
że Pacjent udowodni, że niemożliwość pojawienia się u Usługodawcy wynikała z siły
wyższej w rozumieniu przyjętym w orzecznictwie sądowym. W takim przypadku Pacjentowi
otrzymuje zwrot zgodnie z pkt 1 par. 5.
3. Potrącana kwota stanowi rekompensatę związaną z koniecznością poniesienia przez
Usługodawcę kosztów obsługi procesu rezerwacji i zapewnienia gotowości do
świadczenia usług przez lekarza, podologa lub fizjoterapeutę oraz udostępniania w tym celu pomieszczeń, sprzętu
medycznego i innej infrastruktury.
4. W przypadku odwołania wizyty przez Usługodawcę, Usługodawca zwraca
Pacjentowi całą wpłaconą kwotę.
§6
1. Wszelkie zwroty płatności, wpłaconych przez Pacjenta, dokonywane są w formie uznania na
konto, z którego wpłynęła należność.
2. Usługodawca, po potwierdzeniu przedpłaty całej kwoty wynagrodzenia z tytułu
zarezerwowanej wizyty, wystawi dokument fiskalny. Dokument fiskalny zostanie wystawiony po odbyciu zarezerwowanej wizyty, zaliczając kwotę przedpłaty a conto kosztu wizyty.
Zapraszamy na wizytę w naszym nowoczesnym centrum. Skorzystaj z pomocy naszych specjalistów. Zbadamy, skonsultujemy z Tobą i przedstawimy Ci propozycję skutecznej terapii.
Służę pomocą - Maria Zikii, specjalista do
spraw kontaktu
Jesteśmy najbardziej zgranym zespołem specjalistów leczących stopy w Polsce. Członkami naszej firmy są podolodzy, lekarze chirurdzy oraz rehabilitant. Jesteśmy Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy.