Przed pierwszą wizytą

Pacjentom zwykle towarzyszy stres związany z pokazaniem obcej osobie swoich stóp, nawet jeśli jest to podolog.

Zapewniamy, że Wasze stopy to nasz chleb powszedni a diagnostyka to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Dlatego bez obaw umów się na wizytę do naszego gabinetu podologicznego. O czym powinieneś pamiętać?

1. Przed wizytą nie pomagaj swoim stopom wyglądać lepiej – widoczne zmiany, takie jak zrogowacenia czy pogrubienie paznokci, są dla nas istotne – chcemy zobaczyć Twoje stopy „w pełnej okazałości”.
2. Nie stosuj kremów, zasypek czy maści do stóp w dniu wizyty.
3. Nie zakładaj nowego obuwia – obejrzenie stopnia ścierania podeszew obuwia jest jednym z elementów diagnostyki podologicznej. Panie uprzejmie prosimy o stawienie się bez pomalowanych paznokci – to oszczędza czas, który przeznaczamy na konsultację. Wizytę rozpoczynamy założeniem karty pacjenta.
4. Bardzo istotne są dla nas choroby przewlekłe i przyjmowane leki – choroby ogólnoustrojowe i farmakoterapia mają znaczący wpływ na wygląd skóry stóp i paznokci.

Podolodzy w pracy

Średnia ocena

5.0

5/5

Jakie są kolejne kroki podczas wizyty?

Następnie przeprowadzamy: – wywiad z pacjentem – ocenę deformacji stóp i ich wpływu na stan osi kręgosłupa – ocenę stanu skóry i paznokci. Wywiad pozwala nam ocenić dotychczasowe działania względem stóp i pozwala wdrożyć odpowiednie terapie i leczenie. NIE BÓJ SIĘ! Pacjencie – zajmujemy się stopami od lat – niczym nas nie zaskoczysz, dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać problem z jakim się borykasz. Od tego jesteśmy.

Regulamin świadczenia usług w Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy ® (DCZS)

Przed skorzystaniem z usług centrum należy zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu.

Zajmujemy się wyłącznie terapią wcześniej zaplanowanych i umówionych Pacjentów. Pacjenci zapisywani są przez managera, która po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu szacuje, ile czasu zarezerwować na wizytę. Rejestracja telefoniczna jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Pomiędzy przyjmowanymi Pacjentami obowiązują 10 minutowe przerwy konieczne do zdezynfekowania gabinetów.
Na 24h przed umówionym terminem wizyty Pacjent otrzymuje wiadomość SMS z przypomnieniem o wizycie. Jeżeli w dniu poprzedzającym wizytę manager nie otrzyma potwierdzenia w formie SMS, podejmie próbę potwierdzenia obecności Pacjenta drogą telefoniczną. Jeśli Pacjent nie odpowiada na telefon i nie oddzwania , manager wysyła wiadomość sms z prośbą o kontakt i potwierdzenie stawienia się na wizytę. W przypadku, gdy Pacjent nie potwierdzi telefonicznie bądź sms-em przybycia na wizytę w dniu poprzedzającym do godziny 17:00, wizyta ta zostanie anulowana.

Specjaliści DCZS nie udzielają konsultacji telefonicznych, Pacjenci są konsultowani wyłącznie podczas umówionej wizyty w gabinecie. Celem dokładnego określenia czasu trwania wizyty, manager może poprosić o przesłanie zdjęcia stopy lub jej części na adres kontakt@dczs.pl.

Na pierwszej wizycie poprosimy o wypełnienie KARTY WYWIADU PODOLOGICZNEGO ze wszystkimi danymi koniecznymi do przeprowadzenia zabiegu oraz o zapoznanie się z Cennikiem i niniejszym Regulaminem. Sugerujemy przybycie 10 min przed planowaną godziną wizyty. Po konsultacji specjalista przedstawi pacjentowi plan terapii i jej wstępny koszt.

Przed planowanym zabiegiem chirurgicznym poprosimy również o wypełnienie WYWIADU CHIRURGICZNEGO.

Pierwszeństwo mają Pacjenci zarejestrowani na wizytę. Ustalona godzina wizyty jest orientacyjna. Dokładamy wszelkich starań, abyście byli Państwo przyjęci w wyznaczonym czasie, jednak procedury zabiegowe mają trudne do ustalenia ramy czasowe. Prosimy o wyrozumiałość w razie ewentualnych kilkunastominutowych opóźnień. Jeżeli opóźnienia się zdarzają staramy się Państwa niezwłocznie informować.

Oprócz zaplanowanymi na dany dzień procedurami możemy przyjąć ponadplanowo wyłącznie Pacjentów z powikłaniami powstałymi w trakcie aktualnie prowadzonego w naszym gabinecie leczenia (podologicznego lub chirurgicznego). Pozostałe osoby będą umawiane zgodnie z terminami grafiku specjalistów, lub zostaną wpisane na listę rezerwową. Spóźnianie się na wizytę będzie skutkować skróceniem czasu wizyty lub odmową przyjęcia Pacjenta.

W interesie pacjenta jest powiadomienie centrum  (najpóźniej 24 godzin przed, w przypadku umówionego zabiegu chirurgicznego 48 godzin przed)
o rezygnacji z umówionej wizyty. Nieobecność na wizycie należy zgłosić telefonicznie lub poprzez SMS. W przeciwnym razie wizyta traktowana jest jako odbyta i pacjent ponosi jej koszt (Dolnośląskie Centrum Zdrowej Stopy ® wystawia rachunek).

W przypadku niestawienia się lub nie odwołaniu dwóch kolejnych wizyt możliwość rejestracji w DCZS zostaje zablokowana. Warunkiem przyjęcia jest wniesienie opłaty rezerwacyjnej na konto na 2 dni robocze przed wizytą.

W przypadku rezerwacji zabiegu chirurgicznego pobierany jest zadatek w wysokości 50% na poczet przyszłego leczenia- kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej. W przypadku braku odwołania wizyty na 48 godzin przed terminem lub braku wizyty zadatek przepada.

W Dolnośląskim Centrum Zdrowej Stopy akceptujemy płatności kartą i gotówką.

Odpłatność za świadczone usługi następuje po każdej wizycie zgodnie z obowiązującym cennikiem

Przed wykonaniem wkładek indywidualnych Pacjent wpłaca zadatek w wysokości 100zł. Jeżeli specjalista wykonujący zaopatrzenie ortopedyczne uzna, że w przypadku danego problemu Pacjenta poprawa stanu zdrowia jest możliwa bez wykonania wkładek, kwota zadatku zostanie zaliczona na poczet kosztu konsultacji fizjoterapeutycznej.

Przed przystąpieniem do wykonania zabiegów chirurgicznych Pacjent wpłaca zadatek w wysokości 50% wartości zabiegu. Kwota zadatku zostaje odliczona od kosztu zabiegu.

Potwierdzeniem płatności za wizytę jest otrzymany paragon fiskalny lub, na życzenie, faktura. Fakturę wystawiamy w ciągu 14 dni roboczych.

Przed wizytą prosimy o zapoznanie się z cennikiem dostępnym na stronie https://wroclaw-podolog.pl/cennik/.

Przed zaplanowaniem leczenia chirurgicznego pacjent musi być świadomy, że mimo największej staranności lekarza w trakcie leczenia dochodzi czasami do niechcianych i nie podlegających reklamacji powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki. Zabiegi chirurgiczne wymagają od Pacjenta bezwzględnej współpracy z lekarzem prowadzącym i zespołem i ścisłym stosowaniu się do zaleceń. Powikłania zdarzają się rzadko, jednak należy brać pod uwagę konieczność 14-dniowego zwolnienia lekarskiego wystawionego po zabiegu chirurgicznym w Rejestracji DCZS. Stopa przejmuje ciężar całego ciała, dlatego odpoczynek jest niezbędnym elementem prawidłowego procesu gojenia.

Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Dolnośląskiego Centrum Zdrowej Stopy są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii jego pracowników.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.06.2019 roku.