Szkolenia i praktyki podologiczne są bardzo ważnym elementem zarówno dla nas jak i dla podologa zainteresowanego edukacją.

Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące szkoleń i praktyk. Prosimy, zapoznaj się z nimi szczegółowo. W razie pytań, na które nie znalazłeś/nie znalazłaś odpowiedzi, na końcu tej strony znajdziesz formularz kontaktowy, poprzez który możesz się z nami skontaktować.

Szkolenia prowadzone są według autorskiego planu szkoleń. Metodyka prowadzenia kursów pozwala osobie szkolonej na wyniesienie jak największej ilości wiedzy i doświadczenia praktycznego. Zajęcia praktyczne obejmują pracę na odpowiednio dobranych modelach – Pacjentach naszego Centrum, dzięki czemu kursant uczestniczy i obserwuje codzienne życie gabinetu podologiczno-chirurgicznego. Nie współpracujemy z żadną marką produktów podologicznych – polecamy tylko sprawdzone produkty, narzędzia i metody.

Po ukończeniu szkolenia, wystawiany zostaje indywidualny certyfikat świadczący o zdobytych specjalistycznych kompetencjach. Każdy specjalista, który przejdzie nasze szkolenie, otrzymuje również w pakiecie możliwość konsultacji telefonicznych, mailowych i wsparcia merytorycznego ze strony szkoleniowca w każdym czasie i w nielimitowanej formie.
Stawiamy przede wszystkim na szczegółowe i praktyczne przekazanie wiedzy, które będzie służyło osobie szkolonej do niesienia pomocy jego pacjentom.

Ważne informacje

  • Szkolenia podologiczne – ważne informacje

    1. Termin szkoleń ustalany jest indywidualnie. Po ustaleniu terminu kursant zobowiązany jest do wpłaty zadatku w terminie 3 dni. Wysokość zadatku jest ustalana w rozmowie z kursantem.
    2. Pełna kwota należności powinna być wpłacona nie później niż w dniu rozpoczęciu zajęć.
    3. Nie ma możliwości zmiany wcześniej ustalonego terminu szkolenia, o ile nie doszło do zdarzenia losowego (wypadek, choroba, śmierć bliskiej osoby) – wówczas poproszę o potwierdzenie, że zdarzenie takie miało miejsce. Termin zostanie zmieniony, jednak nie ma możliwości zwrotu zadatku.
    4. Podczas szkolenia nie zapewniamy noclegu ani wyżywienia. Do dyspozycji praktykanta napoje (woda, kawa, herbata). W bliskim sąsiedztwie naszego centrum medycznego znajduje się Hotel Novotel, Hotel Bacero i Ołtaszyńska Apartamenty.
    5. Kursant obowiązkowo stawia się w gabinecie w schludnej odzieży roboczej (spodnie+fartuch) i obuwiu zmiennym. Brak wymaganego stroju będzie skutkował nie wpuszczeniem do gabinetu zabiegowego.
    6. Jeśli termin szkolenia zostanie przesunięty przez instruktora, masz prawo do zwrotu zadatku i rezygnacji ze szkolenia. Instruktor zobowiązuje się natomiast do wyznaczeniu nowego terminu, jeśli zdecydujesz się podjąć kurs.
    7. Nie bierzemy odpowiedzialności za “luki” – zdarza się, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, że pacjenci chorują i odwołują wizyty w ostatniej chwili. Nie mamy na to żadnego wpływu. W tym czasie możesz skorzystać z rozmowy z instruktorem i porozmawiać na tematy, które w podologii Cię interesują najbardziej.
    8. Tematyka omówiona w części teoretycznej zostanie w większości omówiona również na modelach podczas ćwiczeń
    9. Wszelkie pytania prosimy kierować mailowo na adres: kontakt@dczs.pl lub pod numerem telefonu: 792 381 460. Zdecydowanie wygodniejsze są maile, podczas pracy podolog nie zawsze ma możliwość podejścia do telefonu.
  • Praktyki zawodowe – ważne informacje

    1. Termin praktyk ustalany jest indywidualnie. Po ustaleniu terminu praktykant zobowiązany jest do wpłaty zadatku w terminie 3 dni. Wysokość zadatku jest ustalana w rozmowie z praktykantem.
    2. Pełna kwota należności powinna być wpłacona nie później niż w dniu rozpoczęcia praktyk.
    3. Nie ma możliwości zmiany wcześniej ustalonego terminu praktyk, o ile nie doszło do zdarzenia losowego (wypadek, choroba, śmierć bliskiej osoby) – wówczas poproszę o potwierdzenie, że zdarzenie takie miało miejsce. Termin zostanie zmieniony, jednak nie ma możliwości zwrotu zadatku.
    4. Nie ma możliwości indywidualnego dopasowania modeli – pracujemy zgodnie z grafikiem podologa
    5. Podczas praktyk nie zapewniamy noclegu ani wyżywienia. Do dyspozycji praktykanta napoje (woda, kawa, herbata). W bliskim sąsiedztwie naszego centrum medycznego znajduje się Hotel Novotel i Hotel Bacero.
    6. Praktykant obowiązkowo stawia się w gabinecie w schludnej odzieży roboczej (spodnie+fartuch) i obuwiu zmiennym. Brak wymaganego stroju będzie skutkował nie wpuszczeniem do gabinetu zabiegowego.
    7. Podczas trwania praktyk instruktor służy Tobie swoją wiedzą i doświadczeniem, jednak nie jest to szkolenie – pracujemy tak, by nie opóźniać pracy gabinetu. Na wszelkie pytania i wątpliwości uzyskasz odpowiedź po zakończeniu pracy z konkretnym pacjentem.
    8. Jeśli termin praktyk zostanie przesunięty przez instruktora, masz prawo do zwrotu zadatku i rezygnacji z praktyk. Instruktor zobowiązuje się natomiast do wyznaczeniu nowego terminu, jeśli zdecydujesz się podjąć praktyki.
    9. Nie bierzemy odpowiedzialności za “luki” – zdarza się, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, że pacjenci chorują i odwołują wizyty w ostatniej chwili. Nie mamy na to żadnego wpływu. W tym czasie możesz skorzystać z rozmowy z instruktorem i porozmawiać na tematy, które w podologii Cię interesują najbardziej.
    10. Po zakończeniu praktyk otrzymujesz zaświadczenie o odbyciu praktyk w gabinecie pod okiem specjalisty podologa.
    11. Wszelkie pytania prosimy kierować mailowo na adres: kontakt@dczs.pl lub pod numerem telefonu: 792 381 460. Zdecydowanie wygodniejsze są maile, podczas pracy

Zadaj pytanie